Гарантії

Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:
Заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель, дата продажу організації, що торгує;
документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
Повна комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд товару на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються!


Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
Втрачено або не заповнено гарантійний талон;
Товар має сліди механічного пошкодження чи розтину;
Порушено заводські пломби;
Порушено умови експлуатації, транспортування чи зберігання;
Проводився ремонт особами, котрі не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
Використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.

Обмін та повернення товарів
Відповідно до ст.8 п.2 Закону України “Про захист прав споживачів”, повернення та обмін непродовольчих товарів, що перебували у використанні, здійснюється за згодою продавця.
У зв'язку з цим звертаємо Вашу увагу на те, що Забава здійснює обмін та повернення товарів тільки в тому випадку, якщо:
! не порушено цілісність упаковки;
! немає явних слідів використання;
! збережено товарний вигляд;
! товар не пошкоджено покупцем під час експлуатації.