- Детские площадки
- Батуты
- Песочницы детские
- Детские качели
- Горки детские
- Мягкие модули и сухие бассейны
- Шведские стенки
- Маты гимнастические ТОП
СТВОРЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО куточках В ГРУПІ ДОУ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «СТВОРЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО куточках В ГРУПІ ДОУ »
МЕТА СТВОРЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО куточках В ГРУПІ
- Збереження психологічного здоров'я кожної дитини;
- Забезпечення індивідуального підходу до психологічних особливостей кожної дитини.
Психологічний куточок - реальний інструмент в руках вихователя для дієвої психологічної підтримки дітей протягом дня.
ПРИЗНАЧЕННЯ психологічного куточках В ГРУПІ
Зняття психоемоційного напруження і втоми;
Навчання соціально-прийнятним способам поведінки, зняття агресивного стану;
Навчання навичкам саморегуляції, тобто вмінню володіти собою в різних ситуаціях;
Навчання комунікативним навичкам, вмінню домовлятися, співпрацювати, вирішувати конфлікти;
Розвиток особистісної сфери, підвищення самооцінки, впевненості в собі, зняття тривожності;
Створення позитивного настрою.
ОСНАЩЕННЯ психологічного куточках В ГРУПІ
Зона психологічного розвантаження.
Це простір, організоване таким чином, що знаходиться в ньому дитина відчуває спокій, комфорт і безпеку. Перебування в даній зоні знімає стрес, поліпшує психофізичний стан. У такій зоні може використовуватися світлове обладнання, сухі басейни, м'які меблі та іграшки, ширми і намети, що дозволяють усамітнитися, фотоальбоми з груповими і сімейними фотографіями.
Зона навчання соціально-прийнятним способам поведінки. (Формування вміння впоратися зі злістю, образою, зняти напругу, заспокоїтися)
У цій зоні може бути розміщена боксерська груша, біти, поролонові подушки-«калатала» (ображати дітей - це погано, їм боляче і прикро, а ось побити грушу для биття або подушку дуже навіть можна); мішені, мішечки з крупою для метання, «килимок злості» (якщо дитина злиться, потрібно потопати по килимку і злість пройде); мішечки або стаканчики для крику (якщо дитина на кого-то ображений, він може висловити свою образу в мішечок і зав'язати, щоб образа там і залишилася); папір (газета) для розривання або зминання; «Стілець для роздумів» (сидячи на ньому не більше 5 хвилин, дитина згадує забуті їм правила поведінки. Стілець не повинен бути покаранням!); «Подушка примирення» або «килимок дружби» (допомагають вирішити конфлікт між дітьми і помиритися); «Азбука настроїв», дидактичні ігри на кшталт «Що таке добре і що таке погано».
Зона навчання навичкам саморегуляції.
Тут можуть використовуватися: аудіо та відеозаписи для релаксації (наприклад, шум моря, звуки лісу); «Чарівний пластілінчік» (його можна катати, відщипувати, м'яти, що теж допомагає заспокоїтися); дидактичні ігри на кшталт «Збери намисто», гри з піском, водою, крупою, гудзиками; кольорові клубочки пряжі (розмотуючи і змотуючи їх, діти опановують прийомом саморегуляції); масажні мячі- «їжачки» (допомагають зняти м'язову напругу і заспокоїтися); мішечки настроїв (якщо у дитини поганий настрій, він може «покласти» його в «сумний» мішечок, а з «веселого» мішечка «взяти» гарний настрій.
Зона особистісного розвитку.
Її мета: підвищення самооцінки, впевненості в собі, зняття тривожності. У даній зоні можуть бути розміщені: подіум, «книга рекордів», коробочка «скарбничка добрих справ», куточок іменинників, стенд «Зірка дня» або «Наші досягнення» і ін.
СТВОРЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО куточках В ГРУПІ ДОУ